~ Universul Amintirilor ~ Suzi Mirea

7 octombrie 2017

LACRIMA LUI DUMNEZEU




SFÂNTUL GRAAL

Cupa de apă a vieţii de la Dumnezeu


Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Fericire, bucurie, împlinire –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Sănătate, vitalitate, simplitate –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Pacea ... zbor spre infinit –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Armonie; verde viaţa mă susţine –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Acurateţea visurilor mele(împlinite) –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Apa, ce-mi spală trupul –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Vinul, împărtăşindu-mi sufletul –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Sfinţenia, ce-şi revarsă mântuirea –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Smerit să fiu în Duhul Sfânt –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Valori, ce îmi sunt date –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Frumuseţea a tot ce mă înconjoară –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Respectul faţă de creaţie –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Minunea ce mă ţine-n viaţă –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Înţelepciunea de zi cu zi –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Roua din stele-a dimineţilor răcoroase –

Beau din Lacrima Lui Dumnezeu,
Viaţa veşnică, ce nu apune niciodată –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Dorinţe, - darurile-s multe –

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
RESPECTAT va fi mereu –
De Mine ... de Sufletul meu –
Din Tată-n Fiu, din Christul meu,

De când mă ştiu, aşa am fost mereu,
Amintiri – Din Universul Meu !!! !!!

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Mântuire pentru sufletul meu,
Dac-ar dura şi-o veşnicie –
Nu mă las ! de vrednicie ... !!!

Beau din Cupa Lui Dumnezeu >>>
Lacrima, ce-i scrisă-n sufletul meu,
Mintea, inima,  – ziceam şi eu,
Pe curând ... să nu mai fie –
 Tristeţea să rămână doar o amintire.

Beau din Cupa Lui Dumnezeu!
Pe-această cale m-am înscris,
Şi nu este! doar un vis – Realitatea
-         bate filmul prin ce-am scris.

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
De la mine... vă salută, EL –
Oameni buni, oameni de glorie,
Treziţi v-oţi fi, de-o molie – !!!

Ce s-a hrănit pe-acest pământ,
Din trup şi viaţa cea de lut –
Nevrednicia s-a lăsat pe noi,
De munci, - şi, de prea multe nevoi –

Treziţi-vă din somnul greu – Reveniţi-vă la esenţa lui, EU ...
Viaţă-n inimă şi trup ... Din Rai totul ce s-a rupt!

Beau din Cupa Lui Dumnezeu,
Râul n-a secat?! E tot, în noi?!
Binele să renască, să ne amintească, că pe
Terra, Stelele cerului - o să înflorească!

Din Cupa Lui Dumnezeu ... beau,
Smirnă de-i apă sfinţită, eu vreau,
Să mă las purtată pe aripi de vânt,
Din sfera luminii căzut pe pământ,
Acum şi-aici, păzind un legământ!


Introducere în Prefaţă – din Volumul de Poezii – AMINTIRI – Autor Suzi Mirea



2 comentarii:

Gabriela spunea...

Minunat! Inaltator!Iti trimit gandul meu cel bun si te imbratisez cu Iubire!

Gheorghe Mihaela spunea...

Minunat strigător la cer
Felicitări pentru acest site minunat